Een CV zonder zorgen

We kregen de hulpvraag binnen via de website: “Is er iemand die ons kan helpen met onze op hol geslagen CV ketel?”
Het gezin waar de situatie zich voordeed zit in de schuldhulpverlening en sparen gaat moeilijk als je letterlijk een paar tientjes per week hebt voor je gezin. We gingen op zoek naar een lokale ondernemer die zich wilde inzetten voor deze situatie in Alblasserdam.

Onvoorwaardelijk helpen
Na een rondje bellen kregen we al snel de eigenaar van Paraat Service & Onderhoud uit Papendrecht te pakken. Hij kende het gezin en de stichting nog niet, maar wilde graag langsgaan bij het gezin om te kijken wat er aan de hand is. Bijzonder dat bedrijven onvoorwaardelijk willen helpen waar er een nood is. Gewoon, omdat we allemaal mens zijn, en soms elkaars hulp in zware tijden goed kunnen gebruiken.

Één zorg minder
Paraat ging langs, onderzocht de klacht, en repareerde de CV ketel. Inmiddels kan het gezin weer onder de douche stappen zonder dat de ketel op hol slaat. Één serieuze zorg minder voor een gezin met al genoeg uitdagingen.

Weer een waardevolle match tussen de bereidheid van een ondernemer en een lokale nood!

Word jij ook enthousiast van dit soort verhalen? Neem dan eens een kijkje in de vrijwilligersvacature Hulp-Makelaar!
Je inzet en versterking is enorm welkom!