ANDERSOMDENKEN groot succes

Berthold Gunster, de grondlegger van Omdenken, zorgde 11 september tijdens een speciale avond van stichting ANDERS voor een uitverkochte zaal in het Van der Valk Hotel Ridderkerk. De opbrengst van het inspirerende seminar ANDERSOMDENKEN kwam volledig ten goede aan het werk van ANDERS.

Spreker en inspirator Gunster trakteerde de 264 aanwezigen op een interactieve onemanshow vol humor. De avond gaf volop stof tot nadenken en nieuwe inzichten om problemen om te denken. Leidraad van de voorstelling was zijn nieuwste boek ‘Zoals verwacht loopt alles anders’. Een titel die perfect aansluit bij stichting ANDERS.

Voor niets

Omdenken ondersteunde de missie van de stichting door kosteloos op te treden. Gunster: ‘Wij doen bijna nooit iets voor niets. Maar op het verzoek van stichting ANDERS zei ik meteen ja, ik vind het zo’n ongelofelijk tof idee. Om mensen die hulp nodig hebben te koppelen aan bedrijven die de hulp kunnen bieden. Het was een eer om hier vanavond te zijn.’

Mooiere wereld

Stichting ANDERS organiseert elk jaar een bijzonder, fondsenwervend seminar, voor partners, relaties en andere geïnteresseerden. Na Ben Tiggelaar (2017) en Jan Peter Balkenende (2018) was het nu dus Berthold Gunster van Omdenken die het publiek inspireerde. Robert de Heer, directeur van stichting ANDERS: ‘We zijn heel dankbaar dat ook dit jaar de zaal weer vol zat. De gasten hebben met hun entreekaartje direct geïnvesteerd in de missie van stichting ANDERS: samen bijdragen aan een mooiere wereld. En daarbij was Berthold absoluut de verschilmaker vanavond. Dat hij hier belangeloos wilde optreden past helemaal bij onze filosofie. Mensen willen hun talent graag delen als het een goed doel dient.’

Over Omdenken

Omdenken is denken in termen van mogelijkheden en niet van problemen. Het is een manier van denken waarbij je kijkt naar de werkelijkheid zoals die is, en wat je daarmee zou kunnen. Je gebruikt in feite de energie van het probleem voor iets nieuws. Grondlegger Berthold Gunster geeft samen met zijn collega’s trainingen, shows en workshops aan bedrijven en particulieren.

Dit persbericht is geschreven door onze vrijwilligster Marjolein Wevers
De mooie foto’s bij dit bericht zijn gemaakt door onze partner Cees van der Wal
Houd onze social media kanalen in de gaten. Daar volgen binnenkort meer foto’s van de avond

Berthold-omdenken-anders