Voorbeeld tekst om te sturen

Beste [naam],

Ken je stichting ANDERS al? Deze stichting werkt met ondernemers in de regio en verbindt ze aan mooie lokale hulpvragen van kwetsbare mensen. Er doen al ruim 250 bedrijven mee en ik vond dit ook wel iets voor jou. Een paar voorbeelden van hun website:

• Een bouwbedrijf maakt een woning weer veilig voor een gezin waar het water tot aan de lippen staat
  • Een advocaat staat iemand juridisch bij die hier zelf de mogelijkheden niet voor heeft
  • Een kapperszaak knipt moeders van de voedselbank
  • En ga maar door. Alle dienstverlening is welkom en waardevol in hun netwerk.

Vervolgens komt ook de hulpvrager zelf in actie voor iemand die zijn/haar hulp kan gebruiken. Zo wordt iedereen een gever.

Hier nog meer info op hun website: www.stichtinganders.nl
Of kijk hier hun intro filmpje.

Vind jij het goed als ik je gegevens deel met hen? Dan nemen ze contact met je op om iets meer te vertellen over hun netwerk en missie.

Hartelijk groet,

[naam]