”Met KAV Autoverhuur Kan je Alles Vervoeren!” ontdekte ook Koen Persoon, regioleider van Stichting ANDERS Amstelland toen hij KAV Autoverhuur belde. Er was iemand in nood waarbij de oplossing dichtbij was en alleen het vervoer moest nog geregeld worden. ”Er werd meteen meegedacht vanuit het team en al snel kregen we reactie dat zij zich hiervoor graag inzetten”. Na een enthousiaste ontmoeting besluit KAV Autoverhuur de samenwerking landelijk uit te breiden.

Stichting ANDERS Amstelland zet zich in om kwetsbare mensen met een hulpvraag te koppelen aan lokale ondernemers. De hulpvragers hebben onvoldoende financiën om dit zelf op te pakken. ANDERS gaat dan op zoek naar een ondernemer die bereid is zich hiervoor in te zetten.

”Een klein beetje hulp kan een groot verschil voor iemand maken” geeft Thom Doorenbosch, KAV Autoverhuur, aan. Hij zet zich vaker in voor verschillende goede doelen en weet hoeveel impact de hulp kan maken. ”Daarom hebben we besloten om niet alleen het aanbod te bieden aan Koen in Amstelland, maar om alle regio’s waar ANDERS aanwezig is te steunen”.

Door dit aanbod kunnen 6 andere regio’s ook gebruik maken van het aanbod van KAV Autoverhuur. Met honderden hulpvragen landelijk per jaar is vervoer vaak een uitdaging. Een keukenwinkel doneert een koelkast of een vloerenwinkel doneert een vloer maar kan dit niet leveren. ”Dan kan KAV Autoverhuur een groot verschil maken, zorgen dat de hulp op de juiste plek komt.” aldus Robert de Heer, directeur en oprichter van ANDERS Nederland. ”We zijn dankbaar voor het aanbod en de mogelijkheid die KAV Autoverhuur biedt aan de regio’s!”.

Voor vragen of meer informatie kan er contact worden opgenomen met
Koen Persoon: regioleider Stichting ANDERS Amstelland kpersoon@stichtinganders.nl