Wat kost het?

Lees hier meer over investering én over het rendement van een partnerschap met ANDERS.

Vele schouders…

De visie van ANDERS is dat alle partners samen de gezondheid en het voortbestaan van de stichting realiseren.
Wat is er toch ongelofelijk veel mogelijk wanneer we allemaal naar draagkracht een bijdrage leveren. Met vele schouders wordt de financiële last licht en goed te dragen.

1 Euro

We willen dat het voor iedereen mogelijk is om mee te bouwen aan dit mooie werk. Wij dagen daarom alle partners uit om met € 1,- per dag het werk mogelijk te maken en de kosten gezamenlijk te dragen. Je ontvangt hier jaarlijks een factuur voor van € 365,-.
1 Euro. De kosten voor een pakje paperclips, tien koffiepads voor op kantoor óf een dag bijdragen aan het verbindende en ondersteunende werk van ANDERS.

Partner-PLUS

ANDERS heeft ambitie. We willen graag groter en gezonder groeien naar plekken overal in Nederland. Ondernemers die benaderbaar zijn voor lokale noden. Dit mag de nieuwe standaard worden in heel het land. Met elkaar maken we Maatschappelijk Betrokken Ondernemen écht concreet en worden er handen en voeten gegeven aan doelstellingen om ‘goed’ te doen.

Om hieraan bij te dragen kun je als ondernemer kiezen voor een Partner-PLUS partnerschap. Dit houdt in dat je bereid bent een grotere financiële bijdrage te leveren. Daarnaast levert het je organisatie interessante PR-voordelen en positieve exposure op. We horen het graag en gaan graag met je in gesprek over deze mogelijkheden.

….euro

Stichting ANDERS gaat niet over geld, maar over ondersteuning van kwetsbare mensen door de verbinding met ondernemerstalent. Om die reden mag geld nooit een breekpunt of belemmerende factor zijn om partner te worden. Het moet namelijk voor íedereen mogelijk zijn om mee te bouwen aan dit werk.

Is 1 euro teveel?
Geef dan op het partnerformulier aan welke partnerbijdrage wel haalbaar is. Ook wanneer dit bedrag €0,- is.

Wat is het rendement?

1. Invulling MVO / MBO

Vele bedrijven willen zich inzetten in de lokale maatschappij. ANDERS helpt bedrijven om heel concreet invulling te geven aan hun wens om een Maatschappelijk Verantwoord (MVO) en Maatschappelijk Betrokken Onderneming (MBO) te zijn.  Wij helpen je om dit écht handen en voeten te geven.

2. Positieve PR en exposure

Als partner krijg je een eigen plekje op de website waar je wordt vermeld, inclusief je logo,  aanbod en website.
Wanneer je als organisatie kunt ondersteunen bij een hulpvraag schrijven we hier waar mogelijk een verhaal bij. Dit verhaal wordt dan weer geplaatst op de website en gedeeld op alle social media-kanalen. Want mooie verhalen mogen worden verteld!

3. Partner van ANDERS logo

Alle partners zijn welkom om op hun website en waar wenselijk het Partner van ANDERS logo te delen. Zo kun je het bijvoorbeeld delen op je website, zodat klanten en relaties ook zien welke invulling je geeft aan je MVO.

4. Partnerbijeenkomst

Jaarlijks is er een partnerbijeenkomst. Een moment waar alle partners samenkomen om andere interessante ondernemers te ontmoeten, te netwerken én om met elkaar te vieren wat er het afgelopen jaar is gebeurd. De komende partnerbijeenkomst vindt eind dit jaar plaats. Exacte data volgen nog.

5. Voldoening!

Geven maakt rijk. Dat is onze slogan. Partnerschap zorgt dan ook zeker voor een bijzondere mate van voldoening. Voldoening wanneer je ziet dat door dit werk kwetsbare mensen dichtbij worden ondersteund in hun omstandigheden. Dat is onbetaalbaar!

Wil ook jij partner worden van stichting ANDERS? Klik dan hieronder op de button.

Wil je eerst meer informatie over ANDERS en over jouw eventuele partnerschap? Neem dan vooral contact met ons op. Vragen zijn er om te beantwoorden.