uitverkocht

Dit event is uitverkocht

Ben jij een ondernemer die het belangrijk vindt om iets te betekenen voor zijn omgeving? Kom naar dit seminar en raak geïnspireerd door de lessen in leiderschap van Ben Tiggelaar. Nog beter: neem een relatie mee en raak dubbel geïnspireerd.

Bestel direct kaarten

Nog een paar weken, dan verzorgt bestsellerauteur Ben Tiggelaar -belangeloos- een seminar voor Stichting Anders en meer dan 200 ondernemers uit onze regio.
We hebben nog maar een paar plekken over, dus meld je snel aan.

Waar gaat het over?

Veel ondernemers willen graag in hun bedrijf, in hun markt, maar ook in hun leefomgeving het verschil maken. Maar dat gaat niet vanzelf.
Ben gaat tijdens deze avond in op essentiële vragen als:

•  Hoe blijf je zelf geïnspireerd en enthousiast? Wanneer ervaren mensen hun werk als leuk, goed en zinvol?
  • Hoe krijg je andere mensen mee in je verhaal? Wat is er nodig om anderen duurzaam te motiveren?
  • Wat is er nodig om telkens weer te vernieuwen en te verbeteren? Hoe boor je de creativiteit aan die hiervoor nodig is?
  • Wat doet geven met je? Wat is de relatie tussen optimisme en succes als ondernemer?

Ben presenteert inspirerende én praktische inzichten waar je de volgende dag meteen mee aan de slag kunt. Binnen en buiten je bedrijf.
Ook interviewt hij enkele ondernemers over hun praktische ervaringen met Stichting Anders.

Ben Tiggelaar
Dr. Ben Tiggelaar is bekend van boeken als Dromen, durven, doen, seminars als MBA in één dag en zijn columns in NRC. Waarom gelooft hij in het werk van Stichting Anders? Tiggelaar:

“Ondernemers hebben een paar unieke eigenschappen. Het zijn mensen die van weinig, veel kunnen maken. Mensen die voorbij de obstakels naar de kansen kijken. En het zijn mensen die weten hoe je van dromen, naar durven en doen komt. Met die gaven kun je als ondernemer vaak veel meer betekenen voor je omgeving dan je zelf denkt! Stichting Anders helpt ondernemers om dit waar te maken.”

Datum:            Donderdag 28 september 2017
Locatie:           Apollo Hotel Papendrecht
Aanvang:        19.00 uur (het programma start om 19.30u)
Einde:              22.00 uur
Entreeprijs:    € 50,- p.p

De opbrengst van de avond komt ten goede aan het werk van Stichting Anders.

Klik hier voor meer informatie