Partner worden

Geweldig dat je partner wilt worden van stichting ANDERS. Geweldig dat ook jij ANDERS wilt zijn.

Hoe werkt het?

Het is heel eenvoudig. Je vult hieronder het partnerformulier in. Daar kun je onder andere aangeven met welke producten/diensten/talenten je benaderbaar bent in het netwerk van ANDERS. Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om “nee” te zeggen wanneer we je benaderen. Wij voelen ons vrij om te vragen, maar de partner moet zich ook vrij voelen om nee te zeggen wanneer het niet mogelijk is.

Maak hier je keuze

Je kunt op verschillende manieren invulling geven aan je partnerschap, lees HIER meer.

Waar kies je voor? *

*1 euro partnerschap resulteert in een jaarfactuur van €365,-
De bijdrage voor het partnerschap is voor de duur van 1 jaar. Deze periode wordt zonder tegenbericht automatisch verlengd. Aanpassingen of opzeggingen horen we graag uiterlijk een maand voor het verstrijken van de periode.
*Wanneer u kiest voor Partner-PLUS (vanaf €1000,- per jaar) nemen we snel contact met u op voor een persoonlijke afspraak.

Stichting ANDERS gaat niet over geld maar over ondersteuning van kwetsbare mensen door de verbinding met ondernemerstalent. Om die reden mag geld nooit een breekpunt en een belemmerende factor zijn. Het moet namelijk voor íedereen mogelijk zijn om mee te bouwen aan dit werk.

Is 1 euro per dag teveel?
Geef dan onderaan deze pagina bij het veld 'opmerkingen' aan welke partnerbijdrage wel haalbaar is. Ook wanneer dit bedrag €0,- is horen we dit graag.

Waarom wil je partner worden van ANDERS? *

Met welke producten ben je benaderbaar voor een hulpvraag? *

Met welke diensten ben je benaderbaar voor een hulpvraag? *

Met welke talenten ben je benaderbaar voor een hulpvraag? *

Zou je met ons een 'lead' kunnen delen? Gegevens van een mede-ondernemer waar we contact mee kunnen zoeken. Dit helpt ons enorm het netwerk te laten groeien. - Bedrijfsnaam/naam/e-mail/telefoon *

Persoonlijke gegevens

Naam *

Organisatie *

Adres *

Plaats *

Telefoon *

E-mailadres *

Opmerkingen

* verplichte velden

Wij gaan vertrouwelijk om met de informatie die je met ons deelt via dit formulier. Lees hier de privacy statement.

Na het versturen van je inschrijving krijg je van ons een bevestiging van ontvangst op het door jouw opgegeven e-mailadres.

The way we see the problem, is the problem.

Stephen R. Covey - Auteur