Partner van ANDERS

ANDERS is het snelst groeiende ondernemersnetwerk in de regio Drechtsteden. Een netwerk van maatschappelijk betrokken ondernemers!

Wat is een partner?

Stichting ANDERS nodigt ondernemers uit om partner te worden. Een partner is een bedrijf dat benaderbaar is voor een lokale nood waar hun unieke producten/diensten/talenten het verschil kan maken voor kwetsbare mensen in de nabije omgeving.

Waarom jij?

Jij bent als ondernemer de sleutel tot het succesvol ondersteunen van mensen die hard jouw dienstverlening en product kan gebruiken. We geloven dat ook jij iets unieks te bieden hebt. Iedereen wil uiteindelijk graag zelfredzaam zijn. Maar helaas is dit niet voor iedereen de realiteit. Heel graag brengen wij jou in contact met juist dié mensen die jouw specifieke vorm van ondersteuning goed kunnen gebruiken.
Een geweldige kans om Maatschappelijk Betrokken Ondernemerschap écht handen en voeten te geven.

Partners

Hieronder vind je een beeld van de 150 partners die inmiddels betrokken zijn. Wekelijks groeit het netwerk nog door.
Ook kun je ze op deze pagina terugvinden.
Schermafbeelding 2017-03-06 om 09.39.35

Ik wil partner worden

Waarom geven?

We geloven dat geven belangrijk is.
We geloven dat geven rijk maakt.
Het verrijkt de ontvanger die de ondersteuning ontvangt. Maar ook zeker de gever. Rijk door de voldoening die het jezelf brengt wanneer je ziet dat je – in het klein of in het groot – écht concreet van betekenis kan zijn in het leven van een ander. Dat maakt razend enthousiast. Dat verrijkt.

Hoe vaak moet ik dan geven?

Vooraf kunnen we moeilijk zeggen hoe vaak je als partner wordt benaderd voor een hulpvraag. Misschien bied je hele concrete en directe inzetbare diensten of talenten aan. In dat geval zou het kunnen dat we je met een bepaalde regelmaat benaderen. Maar het zou ook kunnen dat het lang duurt voor we een hulpvraag ontvangen die past bij datgeen wat jij biedt in het netwerk. We spreken graag een duidelijke regel met onze partners af: Wij mogen altijd vragen, maar jij mag ook altijd nee zeggen.

Aan wie geef ik?

Stichting ANDERS krijgt hulpvragen binnen via maatschappelijke organisaties waar de stichting nauw contact mee heeft. Denk aan organisaties als het Leger des Heils, Sociaal Wijkteams, Vluchtelingenwerk, Voedselbank, en meer.
Wij beoordelen op basis van duidelijk gestelde criteria of een vraag in behandeling kan worden genomen en plannen we een huisbezoek waar nodig. Op deze manier zorgen wij ervoor dat de juiste hulpvragen in behandeling worden genomen en niet zomaar elke vraag bij onze partners terecht komt.

Wat krijg ik ervoor terug?

Deelname aan het netwerk is om meerdere redenen interessant voor jou als ondernemer:

• Uitnodiging voor een jaarlijkse partner en netwerkbijeenkomst. Netwerken, elkaar ontmoeten en vieren welke mooie verbindingen plaats hebben gevonden.
  • Een eigen pagina op de website van ANDERS waar je logo en organisatie wordt gepresenteerd: www.stichtinganders.nl/huidige-partners
  • Een ‘Partner van ANDERS’ logo waarmee je op je eigen website en communicatie uitingen je maatschappelijke betrokkenheid kenbaar kunt maken.
  • Publiciteit wanneer we jou als ondernemer hebben ingezet voor een ondersteuning. Via allerlei kanalen worden deze verhalen gedeeld.
  • Een jaarlijks inspiratie event. Dit jaar organiseren we een seminar waarbij Ben Tiggelaar ook zal spreken!

Nogmaals van harte welkom in dit inspirerende, groeiende en waardevolle ondernemersnetwerk!
Word partner van ANDERS door op de onderstaande button te klikken.

Wilt je eerst meer informatie over ANDERS en over jouw eventuele partnerschap? Neem dan vooral contact met ons op. Vragen zijn er om te beantwoorden.

anders-bijeenkomst

Zich in het geluk van anderen verheugen is er in delen.

William Austin - Auteur