Papendrechtse zorg voor hulpvrager

Stel, je hebt financiële problemen, geen zorgverzekering voor fysio, maar wel veel pijn door bekkeninstabiliteit. Dit was een schets van de hulpvraag die we ontvingen en waar we graag mee aan de slag zijn gegaan.

Divers netwerk
De vraag kwam binnen via het Leger des Heils, namens een cliënt die veel pijn heeft door bekkeninstabiliteit. De huisarts verwees haar door naar een fysiotherapeut, maar die kosten zijn simpelweg te hoog voor haar om te betalen. Samen met de begeleidster deelden ze hun hulpvraag met ons. Op die momenten zijn we extra dankbaar dat we een enorm divers netwerk van ondernemers hebben, zo ook een fysiotherapeut; FysiOost in Papendrecht.

Inzet van kennis & zorg
De medewerkers van FysiOost nodigden de hulpvraagster uit voor een aantal afspraken. De praktijk biedt normaal geen behandelingen aan voor bekkeninstabiliteit, maar ze konden haar zeker op weg helpen met een aantal belangrijke oefeningen. Een heel mooie verbinding tussen een hulpvraag en de inzet van kennis en zorg. Hoe dit mogelijk was? Simpelweg omdat ook dit bedrijf bereid is om mensen te ondersteunen met hun eigen inzet. Dat maakt rijk!

papendrecht-fysio

Hou dan vooral ook onze Facebook pagina in de gaten.
Bezoek onze Facebook pagina!