Papendrechtse ondernemer in actie voor kwetsbare hulpvraag

Een oudere heer deelt via zijn therapeut een hulpvraag met ons. Hij heeft een klein sociaal netwerk, minimale inkomsten en zijn slaapkamer is al langere tijd niet alleen slecht leefbaar, maar ook door zijn beperking bijna niet meer begaanbaar.

Noodzakelijk laminaat
Met zijn special stoel komt hij met de huidige vloer slecht vooruit. Een laminaatvloer is dus allesbehalve een luxe maar vooral een noodzaak om zich te bewegen in zijn woning. Wij namen de hulpvraag aan en gingen op zoek naar een ondernemer in ons netwerk die hier in kon én wilde ondersteunen.

Passende support
We benaderden onze Papendrechtse Partner Woonwinkel Klop. Eigenaar Bas Klop liet ons al snel weten dat ze het benodigde aantal vierkante meters willen doneren. Om het nog mooier te maken boden ze ook direct aan om passende plinten én een ondervloer beschikbaar te stellen. Vanzelfsprekend kwam er een enorm enthousiaste reactie terug wanneer we het goede nieuws met meneer deelden.

Ondernemen vanuit je hart
Inmiddels is het laminaat opgehaald en kan meneer gaan genieten van een kamer waar hij zich vrijer in kan bewegen en thuis kan voelen. Een prachtige verbinding tussen een nood een bereidwillige lokale ondernemer die zich wil inzetten voor zijn medemens. Dat maakt enthousiast én maakt rijk!

P.s. sinds kort hebben we een fotovrijwilliger die onze verhalen ondersteund met prachtige foto’s. Op de foto zie je Bas en Martine Klop voor de zaak in Papendrecht.

Heb je al gehoord over ons seminar ANDERS Ondernemen met Dr. Ben Tiggelaar?
Klik HIER voor meer info.

ANDERS_seminar_BenTiggelaar_2017_ticketbanner_v2

1. Ria van Schouten Says: augustus 24, 2017 at 12:10 pm

Geweldig. 👏👍🏼👏👍🏼👏👍🏼👏
    Aan de omschrijving meedenkend, meewerkend en betrouwbaar kan dus de titel meelevend worden toegevoegd.
    Mooi ❤️💕❤️

2. Jan Troost Says: augustus 29, 2017 at 9:31 pm