Ondersteun ANDERS

Stichting ANDERS is afhankelijk van ondersteuning van derden. Door middel van investeringen van geld en tijd is stichting ANDERS in staan haar werk te doen en ondersteuning te bieden waar dit hard nodig is.
Ondersteuning is mogelijk op verschillende manieren. Wil jij ook een steen(tje) bijdragen? Lees dan hier meer.

Contributies

Partners van stichting ANDERS zijn ondersteuners door een stukje van hun producten/diensten/talenten beschikbaar te stellen aan mensen in nood. Daarnaast hebben ze de mogelijkheid om de missie van stichting ANDERS te ondersteunen door middel van een jaarlijkse bijdrage.
Lees hier meer over die bijdrage en partnerschap.

Word vrijwilliger

Vrijwilligers van ANDERS zijn mensen die graag iets van hun tijd en talent beschikbaar stellen voor het werk van stichting ANDERS. Ben jij enthousiast over ANDERS, heb je een hart voor mensen, en zou je graag meebouwen aan dit werk? Stuur dan een berichtje waarin je aangeeft dat je interesse hebt om vrijwilliger te worden.  We horen graag van je!

Donaties

Dit is natuurlijk een inkoppertje, maar donaties zijn van HARTE welkom. De financiën die we ontvangen worden gebruikt om de bemiddeling, de begeleiding en de ondersteuning van kansarme mensen in Nederland mogelijk te maken én te helpen groeien.

Gegevens:
Bankrekening: NL38 TRIO 0254 7704 36
T.n.v. Stichting ANDERS NL

Ontzettend bedankt voor je steun en je betrokkenheid aan dit mooie werk.