Ondernemers bieden hulp bij verwerking trauma

Nee, we hebben geen psycholoog ingezet, maar een nieuwe vloer en transportservice was de ondersteuning in deze heftige maar ook bijzondere hulpvraag.

Een dof trauma
De hulpvraag bereikte ons via het sociaal team in Dordrecht. De bewoner heeft een jaar terug een heftig geweldsincident in huis meegemaakt met een grote bloedvlek op het tapijt als gevolg. Er is geprobeerd om de vlek te verwijderen maar nog dagelijks loopt meneer over de doffe plekken in zijn tapijt. Een situatie die alles behalve zijn trauma aan deze gebeurtenis helpt te verwerken.

Partners in beweging
We mochten opnieuw onze partner King Laminaat uit Delft benaderen die al snel liet weten het benodigde aantal vierkante meter laminaat klaar te hebben liggen. Vervolgens was onze uitdaging om het laminaat ook bij meneer thuis te krijgen. Eigen mogelijkheden had meneer hier duidelijk niet voor, en ook dit keer kwam onze transportpartner KCS Logistics uit Sliedrecht letterlijk in beweging. Ze bezorgden al snel het laminaat tot in huis.

We hopen dat deze ondersteuning helpt bij de verwerking van de heftige gebeurtenis in de woning. Herstel is soms niet makkelijk, maar geweldig dat we via deze ondernemers toch een belangrijk stukje steun konden aanbieden.

Heb je al gehoord over ons seminar ANDERS Ondernemen met Dr. Ben Tiggelaar?
Klik HIER voor meer info.

ANDERS_seminar_BenTiggelaar_2017_ticketbanner_v2