Hulpvraag voor gezin krijgt voorrang op reguliere opdrachten

Een gezin uit Papendrecht heeft heftige gezondheidsproblemen door vocht in de woning. Gelukkig krijgen ze middels urgentie een nieuwe woning toegewezen…maar wanneer de hele woning opnieuw moet worden opgeknapt zakt de moed in de schoenen.

Een vak apart
Het gezin is al een poos hard aan het klussen met hulp van helpende handen. Ze hopen snel de nieuwe woning te betrekken maar door een zware financiële situatie lukken een aantal zaken simpelweg niet. Een deurpost schilderen lukt prima zelf, maar een volledig kale trap bekleden is een vak apart. Wat geweldig dat wij in ons netwerk ook dit keer een partner vonden die zich hier voor wilde inzetten!

Prioriteit voor hulpvraag
Woonwinkel Klop uit Papendrecht liet al snel weten dat ze bereid waren de klus te klaren. Toen we ze benaderden waren ze erg druk met verschillende klussen, maar zei eigenaar Bas; “dit soort situaties geven we voorrang”. De hulp die werd geboden kwam dus niet ergens onderop de stapel te liggen, maar bovenop! Een inspirerend voorbeeld van maatschappelijk betrokken ondernemerschap.

Het gezin is inmiddels gesetteld in hun nieuwe woning, dit keer zonder vochtproblematiek, minder zorgen over de kinderen, meer gezondheid en mét een prachtig bekleedde trap!

Zie hier een mooi beeld van de trap vóór en na de ondersteuning.
collage-klop

Hou dan vooral ook onze Facebookpagina in de gaten.
Bezoek onze Facebookpagina!