Hindernisbaan is nu weer een begaanbare achtertuin

Vanuit Papendrecht ontving Stichting ANDERS een hulpvraag van een mevrouw met MS (multiple sclerose). De achtertuin van deze mevrouw was erg verzakt, wat grote problemen gaf. Want hierdoor kon mevrouw met haar scootmobiel maar moeilijk vanuit haar achtertuin in huis komen. Ook was het bijna niet meer mogelijk om met haar scootmobiel in de schuur te komen, aangezien de tegels voor de schuur erg waren verzakt. De enorme hobbel die mevrouw hierdoor met haar scootmobiel moest nemen, veroorzaakte erg veel pijn. Er moest dus echt iets gebeuren; de ‘hindernisbaan’ moest worden aangepakt.

Slecht weer
Stichting ANDERS zocht contact met partner Verheij Infra. Dit bedrijf uit Sliedrecht houdt zich onder meer bezig met straatwerk en was dus de ideale partner om het probleem van mevrouw op te lossen. En gelukkig was men direct bereid om de helpende hand toe te steken. Er stond ‘toevallig’ al een klus in Papendrecht gepland en er waren wel wat uurtjes over om de achtertuin van mevrouw op te hogen. En zo gebeurde het ook. Hoewel het op de geplande datum behoorlijk slecht weer was, kwamen de mannen van Verheij Infra het probleem snel verhelpen. Na een paar uurtjes hard werken, lag de hele achtertuin er weer egaal bij. Bedankt mannen! Echt vakwerk!

Heel erg blij
En mevrouw? Die is natuurlijk heel erg blij dat ze weer zonder problemen met haar scootmobiel vanuit de achtertuin in huis en in de schuur kan komen.

Dit verhaal is geschreven door onze vrijwilliger Jacco van den Boogaart
De foto’s bij dit verhaal zijn gemaakt door onze vrijwilligster Lisette den Hollander

Hou dan vooral ook onze Facebookpagina in de gaten.
Bezoek onze Facebookpagina!