Een frisse woning zonder schaamte

Het gezin waar we op huisbezoek gingen klimt op na een zware en negatieve periode. Nu wordt het tijd voor verandering. De mouwen worden opgestroopt én de kwasten worden opgepakt.

Schaamte en potjes lak
Niemand houdt van dweilen, maar met de kraan open is dat wel heel moeizaam. Daarom vonden we het juist zo positief dat er bij dit gezin na een zware tijd een nieuwe energie is komen opborrelen. Er zijn maar een paar tientjes te besteden per week, maar toch was er gespaard voor een potje lak voor de deuren in huis. Nu de eerste deuren waren opgeknapt was de grote wens om de hele woonkamer aan te pakken. Een frisse woonkamer, zodat de schaamte om mensen thuis uit te nodigen zou verdwijnen.

Een auto vol verf
We benaderden onze partner in Hardinxveld-Giessendam, Bakker Kleur en Sfeer. Die wilden graag meewerken nadat we de wens van het gezin met ze deelden. Inmiddels is meneer in de winkel langs geweest om de verf op te halen. Eigenaresse Nelleke bood zelfs aan een kleur naar keuze te kiezen. De auto werd vervolgens volgeladen met liters verf inclusief rollers en kwasten. Klaar om te klussen!

Wat ontzettend fijn dat we een van onze partners mochten verbinden aan de wens voor een gezonde en leefbare woning. We wensen dit gezin veel nieuwe moed en energie om deze positieve weg te vervolgen.

bakker-verf

Hou dan vooral ook onze Facebook pagina in de gaten.
Bezoek onze Facebook pagina!